Przedsiębiorca, prowadzący klinikę stomatologii i medycyny estetycznej, w sposób drastyczny został dotknięty skutkami pandemii. „Lockdown”, uniemożliwiający Dłużniczce prowadzenie działalności, spowodował całkowitą utratę dochodu, a tym samym momentalnie doprowadził do utraty płynności finansowej, co uruchomiło lawinę problemów Klientki.
Rozpoczęcie postępowania restrukturyzacyjnego uchroniło nieruchomość Klientki przed licytacją, a Jej pozwoliło skupić się na poszerzaniu zakresu swoich usług, a także dywersyfikacji miejsc ich świadczenia.
Trudność prowadzonego postępowania polegała na znaczącym udziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w łącznej sumie wierzytelności. Prowadzone przez nas negocjacje z wierzycielami pozwoliły na przyjęcie układu dostosowanego do aktualnych możliwości finansowych Klientki, pomimo iż jeden z wierzycieli prowadził wcześniej aktywną i agresywną egzekucję. To kolejny dowód na to, że zawsze warto podjąć rozmowy, niezależnie od etapu zaawansowania działań windykacyjnych/egzekucyjnych.
Postępowanie w charakterze pełnomocnika Dłużniczki prowadziła r.pr. Magdalena Tkaczyk.